2012. október 29., hétfő

Díj

Sziasztok!

A napokban kaptam Miss Sunshine-tól díjat, de mielőtt arról beszélnék, had mondjak el valamit. Nyitottam egy új blogot, mely nem történet, és nem is képszerkesztéssel foglalkozik. Olyan találtam ki, mely nem rabolná annyira az időmet. A blogomat ITT tekintheted meg. Lényegében arról szólna, hogy Ti beküldtök novellákat, én értékelném és véleményezném is. Az első pályázatot körülbelül egy hét múlva hirdetem ki. Remélem, hogy érdekelni fog Titeket!

Köszönöm a díjat Miss Sunshine-nak! <3

Kérdései tőle, és válaszok tőlem:
(nem fogok regényhosszúságú válaszokat gyártani)

1. Szoktál -e dalokat hallgatni a fejezeted megírása közben? Ha igen, akkor mit?
Igen. Mindig mást. Van úgy, hogy One Direction-t, Big Time Rush-t, Justin Bieber-t vagy újabban Marina and the Diamonds-ot hallgatok.
2. Mit szeretsz legjobban a történetedben és mit nem? 
Fogalmam sincs.
3. Változtatnál -e valamit az eddigi fejezeteiddel kapcsolatban?
Talán. Nem sokat az biztos. Mert nekem tetszenek az eddig megírt fejezeteim.
4. Melyik az a szó, amit szeretsz használni a történeteidben?
Hú... nem szokott olyan lenni.
5. Jelenleg hány sztori van a fejedben (lehet blog, kézzel írott regény vagy még csak vázlatos mű)?
Most három jut eszemben. Ez, egy másik blog, melyről még nem tudtok, és egy kézzel írott.
6. Melyik az a tett, amit biztos nem tennél meg, de a karaktereid megcsinálták?
Kezdjük ott, hogy én nem táncolok mások előtt, Victoria pedig igen :) Több ilyet nem tudok felsorolni.
7. Milyennek ígérkezik az őszi szüneted?
Jónak. Pihenek, írok, ihletelek, futok. És persze, amit nem akarok, de kell: tanulok.
8. Milyen lesz a Halloween-ed?
Jó lesz :) Szervezünk családi partit, ami már hagyomány. És eddig mindegyik jó volt.
9. Ki számodra a példakép a saját életedben?
Apu vagy a testvérem. Attól függ miben.
10. Mi az, ami minden nap képes mosolyt csalni az arcodra és erőt adni a mindennapjaidhoz?
Mindig más. Van, hogy csak egy kép kell, mely jó emlékeket idéz fel bennem. Dal. Írás. Osztálytársaim hülyeségei is néha mosolyt csalnak az arcomra.
11. Melyik a kedvenc ételed? :) 
Nincs igazán.

Nem sok blogot olvasok, így mindig ugyanazoknak küldeném, akiknek eddig. És már van olyan érzésem, hogy kikészülnének tőle, amiatt, mert én állandóan díjakkal bombázom őket. Úgyhogy remélem nincs harag, hogy én nem küldöm tovább senkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése