2012. október 27., szombat

9. fejezet: The Words (Part 2)

Sziasztok!


Képzeljétek el, hogy egy hete majdnem befejeztem a részt, mikor a pendrive-om felmondta a szolgálatot. Aznap túlságosan fáradt voltam ahhoz. hogy dühös legyek, de azért haragudtam arra a nyamvadt készülékre, hogy bekódolta a dokumentumom. Apu rögtön jött, és sok mindent helyre hozott, de ezt éppen nem tudta...
De nem baj! Itt van, megérkezett ez a rész is! Remélem nem haragudtok rám emiatt a nagy kihagyás miatt. Most egy időre szüneteltetem a mások blogomat, így több időm lesz írni ezt :)
És nagyon-nagyon köszönöm a díjat Miss Sunshine-nak! <3 A napokban ki fogom tenni.
Remélem tetszeni fog a rész, és jó szünetet kívánok minden kedves Olvasómnak,
MissMe 
- Victoria -

- Ki kér italt? – kérdezi meg Danielle a nappaliban lévőktől. Fél óra elmúlt már, mióta megérkeztünk és a játékot még el sem kezdtük. Valahogy gondolhattam volna, hogy nem csak úgy pikk-pakkra elkezdjük a játékot.
Louis és Liam az, akik kértek valami italt, én pedig mivel nem tudtam eldönteni, a mellett döntöttem, hogy elmegyek Danielle-lel italokat gyűjteni.
A zsebemben lévő telefon rezegni kezd, mire automatikusan már nyúlik is hozzá. Követem a már sétáló lányt a – gondolom – konyha felé, miközben kikotorom a zsebemből a mobilt.
Harry vagyok – olvasom el magamban, és meglepetésemben megállok. Hátra is nézek, és látom, hogy a srác a telefonját bújja. Vajon tényleg ő az? Biztos, hogy ő az… Mikor leesik, hogy sétálnom kéne tovább, meg is teszem. Gyors léptekkel utolérem a lányt a folyosón, és közben pötyögök is vissza neki választ:
És itt vagy a házban, akkor miért inkább a pénzt fogyasztjuk? – ujjaim vad mozgásba kezdtek, de közben ügyeltem arra is, hogy jól írjak le mindent. A konyhába érve leeresztem a kezemet, és Danielle-re szentelem a figyelmem – de közben várok arra, hogy jöjjön a válasz. Hisz jönnie kell, nem?
- Kérdezhetek valamit? - a lány a két fiú kérését teljesíti, miközben ezt megkérdezem tőle.
- Válaszolni is fogok rá – mosolyodik el a lány, és látom rajta, hogy kíváncsi a kérdésemre.
- Nem muszáj ám... Liam és te nem úgy volt, hogy szakítottatok? - kérdezem meg tőle félénken és tartok attól, hogy olyan dolgot kérdeztem meg, mely csak a kettőjük ügye. A lány arcán látok egy pillanatnyi érzést átsuhanni, mely arra enged következtetni, hogy erre kérdésre számított.
Charlotte az, aki ilyen dolgoknak utána néz. Én csak hallom ezeket tőle. Nekem nem lenne energiám még a gépet is bújni azért, hogy megtudjak egy-két dolgot róluk. Ahhoz elég lenne csak megkérdeznem személyesen a One Direction tagjait. De mivel van magánügyük, így ezekkel a kérdésekkel elég, ha én mellőzöm őket.
- Hát, igen... úgy volt – mondja a lány, miközben az egyik üvegpoharat tölti meg. Aztán folytatná is, de mindketten meghalljuk a kezemben lévő telefon rezgését.
- Gyors leszek – bocsánatkérően a lányra nézek, és megnézem a Blackberry-men az üzenetet.
Attól tartok elmennél – olvasom fel magamban, és meglepődöm, hogy más jobban kiismer engemet, mint én magamat. Ebbe eddig bele sem gondoltam igazán. Lehet, hogy igaza van? Lehet, hogy én taszítottam el magamtól Őt?
Túlságosan kiismertél – írom vissza neki, és a készüléket a zsebembe csúztatom. A pultra nézek, ahol a két pohár már tele van töltve. Már csak egy pohár üres, de egyelőre nem vagyok szomjas, úgyhogy Danielle-re nézek jelezve, hogy folytathatja.
- Szeptemberben szakítottunk, viszont októberben hoztuk nyilvánosságra. Aztán pár héttel ezelőtt ismét összejöttünk. És a világ még nem tud erről, mert még mindketten úgy gondoltuk, hogy le kell csillapodnia a népnek – a lány végig mosolyog, és ez az én arcomra is mosolyt csal – De kellett ez a kis különlét, mert így még erősebb lett a kapcsoltunk.
Azt meg sem kell kérdeznem, mi volt a szakítás oka. Valószínűnek tartom, hogy a sok különlét, a sok utazás és a hírnév miatt történt mindez. De azok, akik még mindig szeretik egymást... nem szakíthatják el őket semmi. Se hírnév, se pénz, se más ember. Egyszerűen csak hallgatni kell a szívre, hogy mindezt megtapasztaljuk.
A zsebem rezegni kezd – pontosabban a telefon benne. Kár volt azt elraknom, hisz számíthattam volna arra, hogy kapok választ. Előkotorom a zsebemből a mobilt, és megnézem az üzenetet:
Nem eléggé – kapom ezt a választ, és válaszolnék is rá, de a göndör hajú lány tekintetét érzem magamon.
- Kérsz valamit? - kérdezi meg, és a pulton lévő választékok felé mutat. Van is egy-kettő, de ezen nem lepődöm meg, hisz öt féle srác él itt.
- Ásványvíz jó lesz – döntök egy egyszerű üdítő mellett, majd csak utána kezdem el bepötyögni a választ.
Van időd – kis egyszerű mondat, mely azt jelenti, hogy nyitott vagyok rá. Tényleg szeretném megismerni.
Holnap délután? - jön a válasz a vártnál hamarabb, de az én szívem gyorsabban ver, mint az üzenet megérkezésének gyorsasága.
Felkészültem én arra, hogy egy új kapcsolatot alakítsak ki, legyen az akár szerelem, akár barátság? Kész vagyok arra, hogy lehetséges, bármikor követni fogják a lépéseimet? Kész vagyok arra, hogy megismerjem ezt a srácot? Harry Edward Styles-t? Nem igazán...
Legyen inkább csütörtök. Jó? - írom vissza neki. Kell nekem egy kis idő. Három nap csak elég lesz, nem?
Beteszem a zsebembe a telefont, de immár szándékosan. Liam új-régi barátnőjétől elveszek két poharat, hogy segíthessek neki vinni az italokat. Visszamegyünk az folyosón át nappaliba, ahol már úgy látom, hogy mindenki elfoglalta a helyét. Louis-nak odaadtam az italát, majd leültem mellé a kanapéra. Tekintetemmel Charlotte-ot kerestem, és meg is láttam Zayn-nel beszélgetni kicsivel messzebb. Akaratlan is elmosolyodtam.

- Charlotte -

Vic hamar eltűnt, pedig azt mondta nekem, hogy ott lesz végig mellettem, hogy ne érezzem azt a késztetést, hogy el akarok menni. Hát, nem jött össze. Tudom, hogy már nem vagyok gyerek, hogy állandóan vigyázni kelljen rám, de ez volt a megállapodás. Mindegy. Megleszek egyedül is.
Előveszem a mobilom, és bekapcsolom az internetet – csakhogy ne unatkozzak. Rámegyek egy olyan oldalra, ahol híreket adnak, és mi az első, ami majd’ kiszúrja a szememet? Naná, hogy Zayn képe! Itt vagyok a One Direction házban, és próbálom elfelejteni ezt a srácot, de nem megy. Pedig már majdnem el tudtam, de ez a kép egyszerűen szemen szúrt. A kép mellett azt írják, hogy egy teles fotósorozatuk volt, és hogy Zayn milyen szexi rajta. Az is – nem tagadhatom.
- Na, hogy nézek ki? – kérdezi meg hirtelen egy hang, és én ijedségemben majdnem eldobom a kezemben lévő készüléket, de mielőtt ezt tenném, inkább a szívemhez kapom a kezemet.
- Ezt most muszáj volt? – kérdezem meg tőle számon kérően, és csak enyhén fordítom oldalra a fejem, mert érzem, hogy a srác nincs messze. És nem akarom, hogy véletlenül is közel kerüljön hozzám
A kezemben lévő telefont beteszem a tőlem nem messze lévő táskámba, és felállok. Odamegyek a srác mellé, és enyhén ráülök a kanapé karfájára. Nem is közel, de nem is távol.
- Amúgy is csak kerestem valami érdekes információt, mellyel elfoglalhattam magamat – nem hagyhatom, hogy ő nyerjen mikor nincs is igaza. Lehet, hogy többet időzött azon a cikken a szemem, de nem akartam megnézni – még véletlenül sem.
- Imádom, mikor ezt csinálod – neveti el magát a srác, és megigazítja a felzselézett haját – én meg imádom, mikor ezt csinálja.
Igaz, mindig is tudtam, hogyan kell egy kínos szituációból kirágnom magam, vagy legalább hogyan tereljem el magamról a figyelmet.
- Én csak közöltem veled az igazságot. Nem olvasnám el, hogy milyen téli fotósorozaton vettél részt – jegyzem meg, ám amikor látom Zayn szemében a győzelem jelét már vissza is vonnám. Elárultam magamat. Elárultam azt, hogy mégis olvastam a cikkből valamennyit.
Látom benne azt a mosolyt, amit még pár napja is láttam. Odamennék, hogy még közelebbről megvizsgálhassam a szemét, de nem teszem – nem tehetem. De látok a szemében egyfajta szomorúságot, bele törődöttséget, mely miatt ez a mosoly nem őszinte. Szinte tudom, hogy miért van ez. Miattam van.
- Mikor utaztok haza? - kérdezi meg Zayn. Vagy inkább arra kíváncsi, hogy mikor szeretnék szakítani Paul-lal? Ez nem ilyen egyszerű, valami van, ami miatt ez nem lehet ilyen egyszerű. Mi van, ha nem úgy történik, ahogyan én azt elterveztem? Mi van, ha elveszítem Őt, mielőtt megkaphatnám?
- Vasárnap reggel... de nem hiszem, hogy akkor még fent lesztek – jegyzem meg mosolyogva, mikor eszembe jut, hogy ők mikor szoktak kelni. Nem megyünk annyira korán, de a srácok, akkor még biztos, hogy mély álomban lesznek.
- Honnan tudod? Mikor megérkeztetek, akkor is kivonszoltuk magunkat az ágyból... és az is korán volt – lágyan elnevetem magam, mert az egyáltalán nem volt korán.
- A menedzseretek keltett föl titeket. És azt mondta, hogy nagyon nem akartatok kijönni az ágyból – javítom ki a srácot. Én azért vagyok itt Londonban, hogy egyeztessek a fiúk menedzserével, ezért megesett már, hogy bővebben beszélgettünk, mint két menedzser között kell. Egész sok mindent meg tudtam róluk, és még azt is, hogy ő keltette fel a fiúkat aznap.
- Akkor kezdjük el a játékot! - szólal meg Danielle, mire én is felfigyelek. Úgy látszik ebben a házban, ha valamit elterveznek, az később valósul meg. De ami késik, nem múlik.

Elindulok a kanapék felé, és meg is látom Victoria-t, akire szúrós pillantást vetek. Bizonyára tudja, hogy miért tettem ezt, és ezért is mosolyodik el. Szóval ezt akarta elérni, mi? Mivel barátnőm mellett már nem volt hely, így kénytelen voltam más helyre ülni. De ez a probléma hamar megoldódott, mivel volt egy üres egyszemélyes fotel. Direkt odaültem, hogy egy bizonyos ember ne ülhessen mellém. Ám... az a személy megoldotta. A karfára ült.
Victoria nem messze tőlem ült, mondhatni, hogy a legközelebbi ülőhely tőlem. Mellette már ott ült Louis, és szélén a barátnője. Zayn-nel szemben volt Harry, Niall pedig mellette balra. Bal oldalamon ült ugyebár Zayn, jobbra pedig Danielle ült egy párnán úgy, mint Liam.
Elsőnek Danielle pörget, és mindenki izgatottan várja, hogy mi lesz az este folyamán. A végén lassan, de leáll. Kupakjával a barátnőmre mutatva, és a talpa pont Danielle felé mutat. A lány összedörzsöli izgatottan a kezét, majd megkérdezi:
- Tett vagy őszinte?
- Tett – válaszol Victoria, és Danielle már mondani is kezdi, hogy mi is legyen az a bizonyos tett:
- Öm... taníts meg a srácoknak popzenére egy mozdulatsort – mondja a göndör hajú lány, és a barátnőm már áll is fel, hogy betanítsa. Eddig kezében tartott mobilját a kanapéra teszi, és látom, hogy valakivel nagyban levelezik. Ki lehet az?

- Victoria -

A játék a lehető legjobban, és leggyorsabban ment. Már fogalmam sincs, milyen régóta játsszuk ezt a játékot, de az ablakon kitekintve észrevettem, hogy az ég egyre sötétebb lesz. A One Direction táncolása után még sok minden történt. Hisz azért valljuk be, a srácok nem ilyen pici feladatokat akartak. Akik ismerik is őket, tudják azt is, hogy őrültség az várható. Volt, hogy Niall-nek wc-gurigával kellett háromszor körbefutni a nappalit; Zayn-nek leönteni vízzel a haját – melyre nem volt könnyű rávenni -, Charlotte-nak el kellett énekelni az I wish-t… vagy csupán Louis-nak meg kellett táncoltatni Eleanor-t. Többségben ezek maradtak meg az emlékezeteimben, de több olyan információt is megtudtam, amit eddig nem. Például Charlotte megkérdezte, hogy miért az I Wish című számnak lesz klipje, miközben lett már egy új albumuk. A srácok azt mondták, hogy mivel a menedzsernek ez a kedvenc száma, így ezzel szeretnének hálájukat megmutatni.
- Tett vagy őszinte? – kérdezi Niall tőlem, mint utóbb kiderül. Kicsit elkalandozhattam…
- Őszinte – mondom a srácnak, aki már rögtön el is kezd gondolkodni, hogy mit is kérdezzen. Én pedig addig is elraktározom az iménti emlékeimet az agyam hátsó zugába.
- Ki a legszimpatikusabb a bandából? – míg meg nem kérdezte, addig igazán nem is gondoltam erre a kérdésre. Pedig talán ez az, amitől a legjobban féltem. Danielle szúrós pillantással jutalmazza Niall-t, amiért ezt meg merte kérdezni tőlem. Leszem a mobilt, és talán az este folyamán már mindenki rájött, hogy mi ketten levelezünk egymással. Annyi mindent megtudtam a srácról, amit eddig még nem. Hihetetlen, hogy én nem merek odamenni hozzá.
- Csak azért mered megkérdezni, mert van esélyed, hogy te leszel a válasz, igaz? – kérdezem meg tőle kikerülve az én válaszomat, és kicsit előrébb is hajolok, hogy jobban láthassam Niall-t.
- Talán. De itt te válaszolsz, nem én – mondja a srác, és a rádióban menő, éppen aktuális számon kívül nem hallani semmit. Most igazán befejezhetnénk a játékot.
- Hát… - kezdek bele, csakhogy ne higgyék azt, hogy gondolkozom a válaszon – attól függ… - hogy barátságra gondol-e vagy szerelemre – Pontosabban… nincs igazán olyan, hogy legszimpatikusabb. De ha válaszolni kéne a kérdésedre – Niall hevesen bólogat, az én számon pedig kijön csupán egyetlen szó. De az akkora jelentőséggel bír, hogy megváltoztathat sok mindent.
- Harry.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése