2012. szeptember 27., csütörtök

Favourite design award



Sziasztok!

Most nem résszel jelentkezem, és azzal sem tudom, mikor. Mivelhogy holnap a drágalátos osztálytársaimmal fogok túrázni - ráadásul egész napos.
Nagyon, de nagyon örültem ennek a díjnak, hisz én, mint képszerkesztő, a dizájnt is értékelem. Így nagyon örülök, hogy ezt a díjat többetektől is megkaptam. Köszönöm FantasyGirl, *ErEr*, Macy Claudia Morrow!


  1. Küldd el négy blognak.
  2. Hagyj náluk értesítést, hogy tudják, hogy megkapták. 
  3. Válaszolj a feltett kérdésekre. 
  4. Akiknek küldöd a díjat, írj pár szót, hogy miért tetszik a design (bármi lehet). 
  5. Tedd ki a díj képét.
Ui.: Nem a sztori, hanem a kinézet a lényeg, így olyanoknak is küldheted, akiket nem olvasol.

Tudom, hogy te már elküldted nekem ezt díjat, de ha nem bánod mondok egy kicsit a blogodról. A dizájn nagyon megfogott, mert hihetetlenül jól van megcsinálva. Nagyon tetszik, hogy a lilát választottad, mint fő szín. Tetszik, hogy minden hasonló színű, és még a chat is (szerintem is fontos)! A fejléc is nagyon szép lett - mivel sokszor csinálok fejlécet, így meg tudom állapítani mi szép, és mi nem -, még ha nem is a te műved.
Az előző dizájn is nagyon tetszett, de a mostani is elnyerte a tetszésemet :) A fejléced nagyon jó, mint mindig, és tetszik, hogy png-s a kép - legalább is én úgy látom. Nagyon tetszik a mostani kinézet is. Egyszerű, mégis összetett - talán így tudnám jellemezni.
Tudom, hogy ismét visszaküldöm, de ezt nem tiltották meg. Nagyon tetszik ez a dizájn, mert szeretem, ha egy blog egy - vagy maximum két - színből áll össze. A fejlécről nem nyilatkoznék semmit sem, mert azokat mégiscsak én csináltam :) Merész színt alkalmaztál szerintem, de mivel szépen meg lett csinálva, így az eredmény is jó lett. Szívesen látnék egy újabb dizájnt azon a blogodon, de ezzel nem akarlak sürgetni, meg semmi... csak úgy hozzáfűztem.
A mostani fejlécedet én csináltam, így ahhoz nem fűznék semmit. Viszont az előző tetszett nekem, de azért örülök, hogy viszont látom fejlécemet, máshol. Na, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy tetszik a dizájn. Tetszik, hogy egy színt választottál, ami nálad a narancssárga lett, és persze a hozzá illő barnát is használtad. Van benned szépérzék, és ez tetszik :)

Kérdések és válaszok:

Rendelted vagy te csináltad?
Én csináltam egyes-egyedül, de szerintem ez nem meglepő, hisz másik "munkám" a képszerkesztés.
Ha te csináltad, akkor milyen programmal?
Gimp, PhotoScape, Picasa3
Te meg vagy elégedve vele, vagy javítanál rajta így utólag?
A dizájnt még nem igazán cseréltem, de a fejlécet már többször is. Ennek oka az volt, hogy nekem az előzőek nem tetszettek, de a mostanira büszke vagyok. Így a kérdésre a válasz: meg vagyok elégedve.

A díjazottjaim megkapják vacsora után :))
_________________
Megint megkaptam egy régebbi díjat, de ennek is nagyon örülök :) Köszönöm Kiki Varga <3
És mivel angolul kérdezett, így angolul is válaszolok - már amennyire tudok-, de leírom magyarul is. Hátha zagyvaságokat írok. A nyelvtani és egyéb hibáimért bocsánatot kérek.

1, Do you like Romantic movies?
Yes. I usually see romantic movies, but I like the Comedy movies.
Igen. Én szinte mindig romantikus filmeket nézek, de szeretem a vígjátékokat is.
2, What's your favorite subject?
My favorite subject is... I don't know! Maybe... Match.
A kedvenc tantárgyam a... nem tudom! Talán... a matek.3, Where do you live?
In Győr.
Győrben.
4, How old are you?
14
5, What is your biggest unrealistic dream?
I have no idea! I can't hear with my right ear. So... you know, this is my unrealistic dream.
Fogalmam sincs! Nem hallok a jobb fülemmel. Szóval tudod, mi az én lehetetlen álmom.
6, What is your biggest realistic dream?
I don't know, I don't know,  I don't know. Maybe... family.
Nem tudom,  Nem tudom,   Nem tudom. Talán... család.
7, What is your favorite song?
Now is my favorite song is Live While We're Young.
Most a Live While We're Yong a kedvencem.
8, Have you read my fanfiction before?
No, because I can English, but a little.
Nem, mert én tudok angolul, de keveset. (De lehet, hogy ez pont jó lenne gyakorlásra)
9, What inspires you when you write?
My sister, the blogs, writers and books.
Testvérem, blogok, írók és könyvek.
10, Dark, Milk, or White chocolate?
White.
Fehér.
11, Do you have a crush/boyfriend?
No! I smiled when I read that question. Boy, boy. They are a lots, but I don't like nothing(?).
Nem! Megmosolyogtatott a kérdésed, mikor elolvastam. Fiúk, fiúk. Vannak páran, de nem tetszik egy sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése