2012. október 6., szombat

Smile - Díj



Sziasztok!
Szörnyen érzem magam amiatt, mert már jó ideje nem hoztam fejezetet - és még nem is válaszoltam a kommentekre. Fogom hozni majd egyszer, de fogalmam sincs mikor. Remélem megértitek...
Amiért most bejegyzést írok az azért van, mert FantasyGirl megajándékozott egy díjjal. Nagyon szépen köszönöm neki! :)

1. A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
2. 11 kérdést fel kell tenni a jelölteknek!
3. Jelölni és linkelni kell annyi embert, amennyit akarsz/tudsz!

Kérdések FantasyGirl-től:
1. Hogyan telt a szeptember?
- Gyorsan. Nagyon-nagyon gyorsan telt, és remélem, hogy továbbra is így lesz. A mostani szeptemberem jobb volt, mint a tavalyi, és ennek nagyon örülök.
2. Nehéznek ígérkezik az új tanév?
- Igen. De tudom, hogy ez a két év nehéz lesz. Most vagyok nyolcadikos, egy általános iskolában. Sok minden lesz ebben az évben, és mindent nagyon-nagyon várok - még azt is, hogy leadjam a felvételilapot. A kilencedik is nehéz lesz, hisz országszerte elismert gimnáziumba fogok menni - ha minden igaz.
3. Melyek a számodra legnehezebb tantárgyak?
- Földrajz, Történelem. Nem szeretem ezeket, hisz tanulni kell :)
4. Mi vett rá arra, hogy blogot kezdj el írni?
- Nem tudom. Nézegettem blogokat, és úgy döntöttem, hogy megmutatom, hogy én mit tudok.
5. Volt már, hogy úgy érezted nem akarod folytatni vagy nincs értelme folytatnod?
- Igen. Most például kicsit olyan a lelkiállapotom. De megfogadtam magamnak, hogy ezt a történetemet folytatom.
6. Ha igen, mi miatt gondoltad meg magad?
- Erre most még nem tudnék válaszolni, hisz most van az átmenet.
7. Ha nézel sorozatokat, akkor milyeneket?
- Bosszú, NCIS: Los Angeles. Ezeket szoktam nézni - mondhatni, hogy - rendszeresen.
8. Mi alapján döntöd el, hogy elolvasol-e egy könyvet?
- Nem tudom... ami megfog. Mindenképp legyen benne romantika!
9. Ha három szóban kellene magadat jellemezni, melyek lennének azok?
- Laza, sportos, szétszórt.
10. Hogyan viszonyulsz az autóvezetéshez, jogsihoz?
- Úgy tervezem, hogy amint betöltöm a 17-et, levizsgázom, és majd azon a nyáron vezetek. :)
11. Nagyon fárasztó volt válaszolni ezekre a kérdésekre? :P
- Kicsit. Egyébként is lefárasztottam magamat, úgyhogy oly' mindegy volt.

Bocsánatot kérek, amiért nem küldöm tovább, de időm alig. Bár már párszor mondtam már, de aki nem tudja annak mondom el, miért: fejléckészítés, blogírás, szerepjátékozás, és köztes kedvtelésből való kép- illetve videószerkesztés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése