2013. január 13., vasárnap

TOP SECRET :: Díj


SZABÁLYOK: 

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Ezt a díjat pedig nagyon szépen köszönöm FantasyGirl-nek, Tyra-nak és P-nek!

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
- Niki. Maximum Süninek szoktak hívni, ami eléggé érdekes ahhoz képest, hogy mindjárt 15 leszek :)
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
- Nem sírtam még...
3. Félsz a sötétben?
- Ha egyedül vagyok a házban... vagy esetleg egy horrorfilm után :)
4. Szerelmes vagy valakibe?
- Nem hiszem.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
- Nem tudom, nem rémlik. Biztos vannak, de nem olyan nagyok, hogy legcikibbnek mondjam.
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
- Persze. Sok tanáromat már milliószor megöltem :DD
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
- Nekem semmivel másabb, mint a többi nap.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
- Őőő... van.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
- Dehogy, engem nem érdekel, ha másnak nem tetszik.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
- Megkérdeztem apát, ő nem tud róla :) És anya meg azt mondta, hogy sose sírtam...
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
- Miért is lennék híres??
12. Szoktál álmodozni?
- Állandóan :)
13. Járnál Chace Crawforddal?
- Nem igazán ismerem, így nem. Bár helyes a pasi :)
14. Hány gyereket szeretnél?
2 vagy 3. Ha fiú lenne, akkor Szabolcs van Norbert. Lány... hát azt nem tudom :DD
15. Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő... de leginkább adni szeretek :)
16. Titkom: 
Nos... egy titok akkor titok, ha nem tud róla senki. De hát, ha őszintén kell válaszolni: szoktam misére járni (bérmálni fogok idén) és van egy helyes pasi :)
17. Bakancslista:
őőő.... csináltam 31-én egyet. És most fel kéne sorolnom? Amúgy meg inkább egyévi fogadalom...
   1. Sikeres felvételi
   2. Bejutni egy elit iskolába
   3. Lebérmálni
   4. Nyáron jó sokat sportolni, hogy ne csak 6 felülést tudjak csinálni a suliban :S Ezalatt futni a legtöbbet (És mindig rekordot dönteni)
   5. Jó beilleszkedés a következő sulimba
   6. Jó félévi bizonyítvány

DÍJAZOTTAIM:

Bocsánat, hogy csak ennyi személynek tudom átadni. Mivel nem adták meg, hogy csak blogíróknak küldjem, ezért nem csak nekik szeretném :)

- Miss Sunshine - a kiváló blogvezetés, interjúk és kritikák
- Vivi - a fantasztikus idézetekért
- Gabriella Fisher - a fejlécek, a kritikák és maga a blogod nagyon szép
- Noricii - csodálom amiért annyi fejlécet meg tud csinálni :)


Ui.: A fejezet még a héten jön!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése