2013. február 17., vasárnap

14. fejezet: Slow dancing

Sziasztok!

Kicsivel előbb hoztam ezt a fejezetet, mint az előzőt, bár nem hinném, hogy ezt is gyorsan hoztam volna. Úgy látszik, így lesz ezentúl is, de mindig igyekszem! Kíváncsian várom a véleményeteket a fejezetről komment formájában is, vagy akár a fejezet végén akár egy rublikába is kattinthattok.
Mi újság veletek? Nem untatok már meg? :) Milyen az időjárás nálatok? Nálunk például tegnap hét ágra sütött a Nap.
A horror film - amit írtam a spoiler-be is - kitalált, így bocsánat, ha nem sikerült olyan lenyűgözőre. Bár nem ezt akarom elérni vele, más a célom. :)
Jó olvasást,
MissMe
  
______________
14. fejezet: Slow dancing


- Charlotte -

A fárasztó nap után mindenkinek jól esik egy kis meleg víz a kádban. Lehunyom a szemem, és csak annyi zaj hallatszódik, amennyi időnként megmozdulok a habos vízben. A fejemet nekidöntöm a kádnak azon részébe, ami párnaként szolgál. Tudatalattim érzi, hogy egyre süllyedek lejjebb és lejjebb a forró vízben, ám ez nem jut el a józan eszemig. Ám valami mégis megállított abba, hogy a víz alá merüljek: éles csengő szólalt meg az előszobában. Kipattan a szemem, és gyorsan fel is állok, amiért majdnem megcsúszik a talpam a síkos talajon. Visszanyerve az egyensúlyom, kilépek a kádból és a szállodai fürdőköpenyt öltöm magamra. A selymes anyag puhán érinti bőrömet, majd mikor összehúzom magamon az övet, szedve a lábaimat – már amennyire lehet – szelem át a nappalit, hogy az előszobához érkezhessek még időben. A meleget már annyira megszokta a testem, hogy a hirtelen érő hideg csempe arra késztet, hogy még gyorsabban a bejárathoz érkezhessek.
Résnyire nyitom ki az ajtót, és csak a fejemet láttatom ki. Ám meg kell lepődnöm, mert arra számítottam, hogy egy személyzeti tag kopog be, de az illető nem éppen annak bizonyul.
Zayn Malik áll az ajtó előtt.
- Te mit keresel itt? – kérdezem meg tőle meglepődött arccal szinte, amilyen gyorsan eljut a tudatomig, hogy Ő áll ott az ajtóban. Kijavítom magamat – Vagyis… - kezdem el, és összeszedem a gondolataimat. A szünet óta nem volt még alkalmunk találkozni, így nagyon örülök, hogy végre láthatom. Nem gondoltam arra, hogy itt találom. Viszont az új hajstílusa még jobban meglepett. Néhanapján láttam szőke tincseket a hajában, de nem vettem túl nagy jelentőségét. A haja most is -, mint mindig is - fel van zselézve, viszont az új haja sokkal… természetesebb, mint a régi – mi járatban errefelé? – folytatom előbb abbahagyott kérdésemet. A gondolataim nagyon elkavaroghattak, ha már Zayn haján gondolkodtam.
- Harry mobiljáért jöttem – válaszol kérdésemre, zsebre tett kézzel a srác. Egy pillanatig elfelejtem azt is, hogy csak fürdőköpeny van rajtam, és majdnem kinyitom az ajtót.
- Mert Harry itt járt? – amint eljut a tudatomig, amit mondott, szinte automatikusan kérdezem meg. Meglepetésemben lehet, hogy annyira tágra nyíltak a szemeim, hogy más esetben lehet, hogy nem néznének normálisnak.
Victoria-val nem találkoztam reggel óta, így délutánt ismét egyedül töltöttem. Igaz, hogy ma érkeztünk ismét Londonba, de nem tagadhatja, hogy nagyon vissza szeretett volna jönni. Bár sohasem említette a Harry-vel lévő kapcsolatát, de szerintem van köztük valami.
Ami pedig engem illet: a szünetem nem alakult valami fényesen.
- Bocsánat… - jegyzem meg hirtelen, majd kitárom az ajtót, hogy Zayn be tudjon jönni – Fáradj csak beljebb. Gyorsan felöltözöm, addig is… érezd magad otthon! – hadarom el gyorsan, és elvonulok a szobámba, miután bejött, és az ajtót be tudtam zárni.
Pizsamában mégse kéne lennem, gondolkodom el magamban, miközben a szobát magamra zártam. Levetem gyorsan a köpenyt magamról, és a franciaágyra dobom. A bőröndbe pakolt ruháim között keresgélek, majd megállapodok egy fekete, könnyed melegítőben; és egy otthonra használt Mickey-egeres pólót húzok fel magamra. Szeretem a meséket, jegyzem meg magamban, miután megfordul a fejemben az, hogy inkább másik ruhát veszek fel.
Kisétálok a nappaliba, ahol eddig Zayn járt-kelt. Viszont amint meglátott engem, megállt. Majd a televízióra mutatva megtudakolja:
- Horror filmet néztél? – a gépezet be van kapcsolva, azonban le lett állítva, miután elegem lett belőle.
- Igen, de egyedül unalmas – válaszolok, és eszembe jutott, hogy hogyan is jutott eszembe az, hogy horror filmet nézzek.
Először is: unatkoztam. Társasági lény vagyok, így szívesebben töltöm az időmet emberekkel, mintsem hogy magammal – nem, mint ha annyira utálnám magamat. Másodszor: alig akadt DVD a szállodában – sejtésem szerint ezt is itt felejtették -, így eldöntöttem, hogy inkább ezt választom, mint az unalmat. Körülbelül öt percig bírtam nézni.
- Míg Harry nem jön, addig csatlakozhatom – mosolyogva jegyzi meg az ötletét, mire reflexszerűen elkezd verni gyorsabban a szívem.
- Felőlem – leplezem örömömet, de legfőképpen annak örülök, hogy a sötétség miatt nem láthatja érzésemet. Hangomból az sütött ki, hogy mindegy, marad-e vagy sem. Végül is igaz: csak pár szívritmusbeli időről van szó.
Kikerülve őt, leülök a kanapéra, és a távirányítóval elindítom a filmet.
- Eddig nem történt sok minden – miután a leül mellém, mondom ezt. Magamban mosolygok, amiért olyan közel ült hozzám, pedig megtehette volna, hogy egy karnyújtásnyival messzebb üljön. Ez melegséggel tölt el – bár azt hiszem meg fogok fázni, ha a reggeli várást illeti a reptér előtt. Folytatom - Azt hiszik először a kislánynak a családtagjai, hogy hazudik, miszerint látja a jövőt. Aztán a nagymama összeesik a teraszon. Mindenki fél azóta – mesélem neki eddig, hisz körülbelül csak ennyit tudtam megnézni. A sötét szobák között járkáló kislány ijedséggel az arcán lépked, a háttérzene nem sejtet túl sok jót, hisz a hang lassan elhal. Aztán sikítás…
A kislány nővére megijeszti őt, én összerezzenek. A tinédzser lány elneveti magát, majd bocsánatot kér a húgától, és elmegy.
- Van egy testvérem. Ő is mindig megijesztett kicsiként – töröm meg a csendet, és lopva Zayn-re pillantok. Fénylik az arca a televízió képernyőjétől, és az arcéleit csak még jobbat kiemeli. Szeme csillog, ám remélem nem a fénytől.
- Nem is tudtam, hogy van testvéred – jegyzi meg elgondolkodva, és rám néz. Abban a pillanatban újra a tévékészülékre pillantok, és azt nézem.
- Pedig van. Öt évvel idősebb, házas és van két gyereke – vázolom le röviden, milyen is a nővérem élete. A sok utazgatás miatt nem sokszor találkozok velük, ráadásul ők Svédországban élnek – amiatt, mert a férje svéd származású. De néha-néha kilátogatok hozzájuk – Nem tudom, hogy csinálják – gondolkodom el hangosan.
- A gyerekeket? – kérdez rá, ám tudom, hogy csak viccel. Azt én is tudom, hogy csinálják.
- Nem. 22 évesen házasodtak, én most ennyi vagyok, és… - itt egy kis csend telepedett le közénk. Talán azért, mert kellett egy kis fejtörés, hogy elmondjam-e neki vagy sem. Végül eldöntöttem, hogy elmondom – szingli vagyok – mondom ki, és így utólag örülök, hogy kimondtam. Nem tudom, min változtatna, de örülök – És most örülsz, mi?
- Nem tagadhatom - jelenti ki, mire én belebokszolok a vállába, bár nem erősen. Ez egyfajta megkönnyebbülés, hogy ezt mondja. Bár nem hinném, hogy most letámadnám egy csókkal. Az mégis milyen lenne?
A fiú tettetve fájdalmasan a vállát megfogja. Elnevetem magam az eltorzult, azonban inkább vicces arcon.
- Kapsz egy gyógy puszit – lehet, hogy jó színész, mert lassan azt sem tudom, hogy komolyan fáj-e neki vagy sem. Ezért mondom ezt, ám lehet, hogy nem is gondoltam komolyan.
- Tényleg? – kérdezi még mindig színésziesen folytatva a játékot, így meglepődött arccal, melyet túlzásba is visz.
A filmben dramatikusan csend állt be, és tagadhatatlanul pár másodpercre közénk is.
- Nem - töröm meg a csendet, és pásztázni kezdtem a képernyőt, ugyanis bármennyire is kíváncsi vagyok, hogy reagált erre, nem merek ránézni. Aztán mégis meggondolom magamat, és lefejtem válláról a kezét, és egy gyors puszit adok rá. Még vékony ruháján keresztül is érzem bőre melegét, és ez engem is melegséggel tölt el.
- Folytassuk a filmnézést – szólalok meg, amint megtettem ezt a cselekedetet, és visszafordulok a televízió felé. Próbálom figyelni a filmben zajló eseményeket, bár kisebb-nagyobb szerencsével megy.
A filmben még mindig síri csend van, így az időérzékem nagyon rossz lehet, hisz azt hittem, már eltelt azóta egy kis idő – de ezek szerint nem. A kép homályosul, a lány megint látomást lát. Amiben, ha a lépcsőhöz ér, és lecsúszik onnan, akkor vége lesz az életének. Így hát a kislány eldönti, hogy nem megy le a lépcsőn.
Furcsa vagy nem az, de a lábaimat felhúztam, és párnát fogok. Innen jöttem rá, hogy kicsit tartok, mi is lesz a kisgyerekkel.
Az emeleten tűz üt ki, és a lány gondolkodóba esik. Ugorjon ki az ablakon, és nem biztos, hogy túléli. Vagy reménykedjen abban, hogy a látomása nem igaz, és fusson le a lépcsőn. A tűz majdnem utoléri, ezért futásra iramodik a lány.
Következő pillanatban már csak az tűnik fel, hogy Zayn-be kapaszkodom. Amint ez feltűnik, leveszem az őt markoló kezeimet róla, és szorosan a mellkasomhoz szorítom.
- Bocsi… - szólalok meg a film folytatása óta először. Azt hittem nem fog kijönni hang a torkomon, hisz nem szokásom horror filmeket nézni. Ráadásul biztos vagyok abban, hogy ennek a megfelelő műfajnak a kedvelői idiótának néznének, hogy a legbénább filmen képes vagyok begörcsölni – Kikapcsolhatom? – mutatok a képernyő felé, és mikor bólintást látok felőle, kinyomom a tv-t.
- Szomjas vagyok… menjünk ki a konyhába – mondom, és meg sem várom, hogy válaszoljon. Felállok a kanapéról, és kisétálok az említett helyiségbe. Amint a hűtőben lévő üdítők után keresgélek, eszembe jutnak az emlékek. Méghozzá nem is akármilyenek. Felnézve látom, ahogyan Zayn a konyhát pásztázza, és lemerném fogadni, hogy ő is épp erre gondol.
- Kérsz? – kérdezem meg tőle, ő pedig mellém jön, és megnézi, mi van a hűtőben. Egy klasszikus ásványvizet vesz ki onnan, és pedig narancslevet, majd a konyhaszekrényből előveszek két poharat. Megtöltjük mindketten a sajátunkat, majd egy-két nagy korty után Zayn megszólal:
- Mesélj magadról nekem! – kérlel, én pedig pár korty narancslé után leteszem a poharat, és nekidőlök a konyhapultnak. Aztán mosollyal az arcomon mesélni kezdek neki eddigi életemről, majd inkább átmegy egyes dolgok érvelésén a beszélgetésünk – de egyáltalán nem bánom.

- Victoria -

- Egy, kettő, három, négy… - mondom lassított, robotos hangnemben már milliószor, hisz mindennap elhangzik munkám által. A lépéssor befejezésekor összezárom a lábamat, és odasietve a zenelejátszóhoz, leállítom azt. A nem messze ledobott táskámhoz lépek, és előveszek egy palack vizet. Nagy kortyokban iszok belőle, majd visszateszem eredeti helyére.
- Köszönöm a különórát – lép mögém a srác, és hátulról átkarol. Szorítása nem olyan erős, így megfordulok, és kezeimet Harry mellkasára teszem – Szívesen kérnék még párat.
A srác megkérdezte, mielőtt még elmentünk haza, hogy miért nem táncolok Niall-lel. Elmondtam neki, hogy azért, mert ha vele táncolnék, miközben mással szeretnék, összetörnék. Talán kicsit bővebben fogalmaztam meg.
- Szívesen fogadlak bármikor – mosolyodom el, amint a srác smaragdzöld szemét kezdem el pásztázni. A nem túl nagy világosságban is vélem szemének csillogását, és ez örömmel tölt el – Kivéve most, mert el kell mennem a menedzseretekhez Charlotte-tal – amint eszembe jut, mondom ezt ki, és eltolom – bár nem erősen – magamtól a srácot. A székre terített pulóverhez és kabáthoz sétálok. Harry ruházata alatt van az enyém, így felemelem az övét, és odanyújtom neki azt. Ám nem akaródzik elvenni, így megszólalok:
- Muszáj, már így is késésben vagyok – mondom és a végén már könyörgőre fogom.
- Legalább hazavihetlek? – kérdezi meg, majd miután bólintok egyet, elveszi a kabátját. Visszalépek az ülőalkalmatossághoz, és öltözködni kezdek. Nem telik sok időbe, miután végzek az öltözködéssel, és odalépek Harry-hez, aki már az ajtóban áll. Engedelmesen kienged, bár megjegyzem, hogy úgy is be kell zárnom. Erre elveszi a kulcsot, és ő zárja be az ajtót. Nem mondom, de tudom, hogy még mindig meg tud lepni.
Kilépünk a szabadba, és követem a srácot az autója felé. Beszállunk mindketten, majd a menedzseremmel lévő közös hotelunkhoz veszi az irányt.
- Nem! – mondja hirtelen Harry, mint ha valami eszébe jutott volna. Rá is üt egyet a kormányra, én pedig gyorsan megszólalok:
- Mi az? – kérdezem kíváncsian tőle, majd lopva felém néz.
- Nálatok hagytam a telefont – mondja bosszúsan, majd mintha megváltozott volna az arckifejezése. Kaján mosolyra húzza a száját, majd ezt mondja – Muszáj, felmennem veled – jegyzi meg kényszeredetten tettetett hangnemben, én pedig szúrós tekintettel meredek rá.
Megbeszéltük Harry-vel a szünetben, hogy miután megérkeztem, és elrendeztünk mindent a szállással kapcsolatban, felhívom őt. Így is lett, és ki is használtam az alkalmat, hisz délelőtt Charlotte nem volt otthon. Így egy kis időt a szálláson töltöttünk a sráccal, majd utána együtt ebédeltünk London egy kis utcájában lévő étteremben, hogy még véletlenül se találkozzunk rajongókkal és paparazzókkal. Utána tettünk egy kis sétát Londontól pár kilométerre, majd az követően volt a különóra.
Az út csendesen telt, és mikor megérkeztünk, akkor is némaságban mentünk fel a hotel megfelelő szintjéhez. Az azóta visszakapott kulcscsomóm egyik kulcsával kinyitom a zárt, majd belépek a hotelbe. Hangfoszlányokat hallok a távolból, ami nincs is igazán olyan távol. A hang irányába megyek, és a konyhánál megállok. Meglepettségemet nem tudom elrejteni.
- Zayn? – kérdezem meg, bár biztos vagyok benne, hogy ő az. Charlotte is meglepetten néz ránk, és úgy érzem, hogy tisztáznunk kell a helyzetet.
Legközelebb Zayn szólal meg, és közelebb is lép:
- Téged kerestelek – mondja, én pedig nem hittem volna, hogy a szünet után így fogunk találkozni. Arról meg nem tudtam, hogy más lett a haja. Talán azért kételkedtem benne, hogy ő az – Meg a mobilodat – teszi hozzá, én felemelem a szemöldököm. Szóval Harry direkt hagyta itt a mobilt, hogy feljöhessen? De akkor Zayn honnan tud a mobilügyről?
Rájöttem. Harry mondta nemrégen, hogy ő hozta össze Liam-éket és Louis-éket is. Nem csodálnám, ha ezt is megtervezte volna.
- Erről nem tudtok, jó? – kéri meg Charlotte, hogy ne mondjuk meg senkinek.
- Viszont…

4 megjegyzés:

  1. Drága! <3

    Életemben először adok Neked 4-est, és nem azért mert nem lett jó a fejezet, hanem mert ezekből az ötletekből, Te olyan kis szuperprofi dolgokat tudtál volna kihozni, ha egy kicsit többet foglalkozol még vele, hogy most picit dühös vagy Rád, mert nem így történt. Az egész fejezet alatt éreztem a kapkodást. Még akkor is, mikor a nagy, romantikus jelenetek közepén voltunk, és amikor azt kellett volna várnom, hogy mikor lesz csók, erre attól rettegtem, hogy mikor vágod el a jelenetet. A horrorfilmnézéssel megleptél, nem sejtettem, hogy erre kerül sor. Sajnáltam, hogy nem tudtuk meg, Zayn hogyan reagált a puszira, illetve hogy a lány belékapaszkodott. Azokat a részeket túl hamar túllépted véleményem szerint. A Harry-Vic-es rész már nem volt ilyen, az eleje nagyon tetszett, meg mikor Harry megjegyezte, hogy muszáj felmennie a telefonjáért. A vége viszont nekem nagyon homályosra sikerült. Most akkor pontosan milyen szituációban látták Lottie-t és Zaynt? Mert ha csak beszélgettek, akkor azzal nem is lenne semmi baj. Meg miért mondja ezt Charlotte és mi az a "viszont"? Illetve egy dolgot nem értettem még: "Míg Harry nem jön, addig csatlakozhatom" Ha ő jött Harry telefonjáért, akkor miért várja meg? Na mindegy. Egyébként az, hogy Charlotte-ról egyre több mindent tudtuk meg, és Zayn nem erőltetett semmit, az kifejezetten tetszett, ezekért a részekért 5-öst érdemelnél.
    Viszont... (:D) mint az általában lenni szokott, nagyon várom a következő részt. Vic-ék kezdenek egyenesbe jönni, és nagyon érdekel, hogy mi lesz Lottie-kkal közben! Csak így tovább!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Biztosan igazad van, kicsit összekapkodtam. Talán azért, mert már fel szerettem volna tenni ezt a fejezetet. Ez most így alakult, de a következőben próbálok jobban teljesíteni :)
      Igen, így utólag átolvasva nekem is az jutott eszembe, hogy hamar túlléptem a nagy romantikus jeleneteket. De ezen is próbálok változtatni.
      A vége... az pedig meg lesz magyarázva a következő fejezetben. Legközelebb ígérem, hogy másnap rakom fel a sztorit, és nem miután befejeztem.
      Örülök, hogy írtál, remélem minél hamarabb tudom hozni a fejezetet,
      MissMe

      Törlés
  2. naon jó lett:) varom a kövit!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy így gondolod :) Próbálom minél hamarabb a következőt, egy héten belül biztos jön :D
      MissMe

      Törlés