2013. március 2., szombat

Két díj


Sziasztok!

Egyelőre nem fejezettel jelentkezem, de az is egy héten belül biztosan érkezni fog.

 1. Tedd ki a blogodra
2. Írj öt dolgot magadról. 
3. Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked! 
4. Tegyél fel öt kérdést azoknak, akiknek küldöd!
5. Küldd tovább 5 blognak! (Csak azoknak, amelyek valóban megérdemlik.)

Bár nem kérik, hogy köszönjem meg, akitől kaptam, de én megteszem :) Köszönöm, Tyra! <3

 1. Tedd ki a blogodra *pipa*

2. Írj öt dolgot magadról. *pipa*
- Összesen 80 pontot értem el a felvételin
- 5 iskolát jelöltem be, és 8 osztályt
- Tegnap két 5-öst kaptam a kötélmászásra
- Nézem a The Carrie Diaries-t, Austin Butler a kedvenc :)
- Az osztályom olyannyira őrült, hogy hétfőn rendőr fog bejönni hozzánk.

3. Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked! *pipa*
          1. Mi az a dolog, amit biztosan megszeretnél tenni még ebben az évben?
- Megdönteni a futás rekordomat. Az eddigi rekordom 10 km.
- Szeretnék bejutni abba a suliba, melybe szeretnék :) Ezt érdekesen hangzik, de értitek.
- Be szeretnék illeszkedni a következő osztályomba, talán jobban is :)
- Jó bizonyítvány
          2. Mi volt annak a könyvnek a címe, amit a legutoljára olvastál?
- Legutoljára olvastam: Tizenhárom okom volt.
- Most olvasom: Fehér farkas
          3. Milyen blogokat olvasol szívesen?
- Romantikus mindenképp
- Legyen valamennyire aranyos, ha fogalmazhatok így
          4. Irodalom vagy Történelem?
- Irodalom. Utálom a történelmet.
          5. Ha a történeted megelevenedne és te játszhatnád a főszereplőt, elvállalnád?
- Nem, mert nem tudok táncolni :)

5. Küldd tovább 5 blognak! (Csak azoknak, amelyek valóban megérdemlik.) *nincs pipa*
Biztosan megkapták már azok a díjat, akik megérdemlik.

1. Köszönd meg, akitől kaptad!
2. Jellemezd a személyiséged 3 szóval!
3. Írj magadról 6 dolgot!
4. Válaszolj 6 kérdésre!
5. Írj 6 kérdést!

1. Köszönd meg, akitől kaptad! *pipa*
Köszönöm, Somebody! Örülök, hogy így gondolod <3
2. Jellemezd a személyiséged 3 szóval!  *pipa*
- laza (de most komolyan!)
- makacs
- pszichológus (furcsa, de sokszor én mondom például azt, hogy: ne sajnáld már, nézd a jó oldalát stb. Optimista is vagyok, ha ebből rájöttetek)
3. Írj magadról 6 dolgot! *pipa*
- Már egy hete meditáló zenéket hallgatok, még gépezés közben is. Így délután feltöltődöm a suliban elfogyott energiáim miatt. (Az osztályom energiavámpír)
- Két napos kirándulásra mentünk volna az osztállyal, de annyi hülyeséget csináltak (Nem! Én jó gyerek voltam :P ), hogy az ofőm inkább csak egynaposra visz.
- Reggel törit és irodalmat tanultam
- Kedvenc íróim a Nyugati korszakból Juhász Gyula és Ady Endre
- Nincs kedvenc színem
- Süt a nap nálunk

4. Válaszolj 6 kérdésre! *pipa*

1.Hogyan érzel most a fiúk(1D) iránt?(hülye kérdés,tudom,de arra gondolok itt,hogy szerinted ez a hatalmas hírnév jó vagy rossz nekik)
- Szerintem ez már akkora hírnév, hogy nyomasztja őket. Milyen lenne már, hogy nem mehetsz ki a házból úgy, ahogyan te szeretnéd? Szerintem ez rossz nekik, de ők vállalták. Csak akkor érzem rosszul magamat, mikor hallom, hogy az évfolyamból róluk beszélnek. "Directioner" évfolyamtársaim, akik tudnak sok értelmetlen dolgot, de a zenéjükre már nem is igazán figyelnek. Csak arra, hogy hogyan néznek ki. Nem tudom, mennyire voltam érthető. De sokkal jobban magamévá tudhattam a One Direction-t, mikor még nem voltak híresek annyira.
2.Hogy vagy ma?
- Egész jól, süt a nap, és az mindig jó kedvre derít.
3.Ha újraélhetnél a múltból egy pillanatot,napot,melyik lenne az?
Ezt nem árulom el.
4.Szeretsz úszni?
Csak úszkálni...
5.Mi a kedvenc számod a Take Me Home - ról?(ha van kedvenc)
Sok kedvec van. Inkább megmondom melyikek tetszenek jobban:
- Rock me
- Magic
- Change my mind
- Kiss You
- És szinte most felsorolhatnám az összeset :)
6.Olvasol most valamit? Ha igen,mit?
- Nem régen Cassandra Clare-től Az Angyalt, egy hete a Tizenhárom okom volt-ot olvastam ki, most pedig a Fehér Farkast olvasom.

5. Írj 6 kérdést! *nincs pipa*
Ismét mondom: biztos megkapták azok, akik megérdemelték.


4 megjegyzés:

  1. szia:))) csak kérdezem h cassandratól csak a pokoli szerkezetet/angyal/ sorozatot vagy olvasod/olvastad a végzet ereklyéit is/csontváros/?? mert igaz időben az angyal van mert az 1800as évek de a csontvárost ajánlttta cassie is mind1:DD olvasd el a csontváros sorozatot is:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Cassandra Clare-től elolvastam:
      - Az Angyal-t
      - A Csontváros-t
      - Hamuváros-t
      - Üvegváros-t
      :) Különben meg el fogom olvasni az Angyal második részét is, ha megjelenik... meg persze a másik kötet további részeit is :D
      Remélem kielégítő választ kaptál,
      MissMe

      Törlés
  2. angyal másodikja megjelent már herceg néven:) és 16 nap múlva jelenik meg külföldön a harmadik része hercegnő néven ami az utolsója lesz annak a sorozatnak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Közben rájöttem ám :) Csak nekünk nincsen meg, vagyis igen, de csak angolul :DD Én pedig nem igazán értenék sok mindent.
      És tudom, hogy 16... pontosabban most már 15 nap múlva jelenik meg, mert a testvérem szinte mindig mondja :)
      De azért köszi, hogy írtál,
      MissMe

      Törlés